Lykke - kost & motion udvider. Velkommen Kasper! :D

Først og fremmest tusind tak til alle jer der følger med her på bloggen, instagram og facebook! :D
Og dernæst tusind tak til alle jer der benytter jer af muligheden for at stille spørgsmål og lign. på diverse af Lykke - kost & motion's anvendte medier :) Og til sidst tak til alle jer, som jeg allerede har haft fornøjelse af at træne og vejlede - det har været en fornøjelse!

For at være i stand til imødekomme jeres ønsker og besvare jeres gode spørgsmål uden for meget ventetid, kan jeg nu med stor glæde præsentere en ny mand i biksen - Personlig træner Kasper Buur Olsen.

Kasper vil varetage egne personlige træninger samt bidrage med nye og spændende input til Lykke - kost & motion's anvendte medier.

Her kan du læse lidt om Kasper :D

Navn: Kasper Buur Olsen
Alder: 27 år (1987)

Baggrund:
Jeg er født og opvokset i Nordsjælland. Jeg har været aktiv hele livet og har b.la dyrket: fodbold, badminton, tennis, svømning og divisions håndbold. Efter jeg færdiggjorde gymnasiet havde jeg et længere ophold i hæren hvor jeg som sergent var udsendt til Afghanistan med ISAF hold 10. I hæren blev jeg introduceret for trail løb/o-løb og funktionel styrketræning og det blev jeg hurtigt optaget af. Efter hæren blev jeg optaget på fysioterapeutuddannelsen i Aalborg, en uddannelse som jeg nu læser videre på i Esbjerg og hvor jeg pt mangler et år for at blive bachelor. Sideløbende med at jeg læser til fysioterapeut har jeg uddannet mig til Fitnessinstruktør og Personlig træner hos Atwork. Disse uddannelser udnytter jeg pt. som personlig træner hos Lykke – Kost og Motion og som løbecoach og personlig træner hos Fitness World.       

Interesser:
Jeg går op i funktionel styrketræning, terræn løb samt at få cyklet MTB og det bedste er hvis jeg kan kombinere flere og gerne alle elementerne samtidig. Jeg syntes det er super stimulerende og motiverende at presse sig selv til kanten, hvor musklerne sitre og man har lyst til at give op. Dette har motiveret mig til at deltage i og gennemføre b.la.
-          New Balance ½ maraton Aalborg
-          Rold Race (6.plads)
-          Copenhagen Maraton
-          Aalborg Race (3. plads)
-          Nordic Race Odense
-          Nordic Race Aalborg
-          Sepe Extreme Challenge Esbjerg

Som træner tager jeg udgangspunkt i dig og dit niveau og hjælper dig på vej til at nå dine mål om det er øget styrke, vægttab eller ønske om at deltage i løb af forskellig art. 

Kasper kan kontaktes på mail: Kasper@lykke-kostogmotion.dk
Og du kan følge ham på hans helt nye Instagram: K.B.Olsen

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing