Jeg er pisse sej!!!

Jeg er pisse sej 💪🏼 !!!! 


Åh, Hvorfor skal det være så forbandet svært at sige??? 


Jeg har skrevet, postet, slettet og postet og skrevet og slettet og postet på ny, for til sidst helt droppe det her opslag, og så skrevet, postet og slettet det lige en gang til ... men nu er det kommet for at blive 🤘🏼 For jeg er sgu kommet langt på mange måder i mit liv - og DET ER DU GARANTERET OGSÅ! 🙏🏼🌟 ..... 


Men måske gør du ligesom mig - finder på mærkelige undskyldninger for hvorfor du ikke er mega suveræn sej! 😳🤔


Nogle af de tanker der ofte kører i mit hovede er, at de "resultater" (se nu gør jeg det allerede igen - resultater får lige en " " - for kan man virkelig tillade sig at kalde det resultater????) jeg har opnået, ikke er noget der er værd at være stolt af ....



"Der er jo mange der er meget mere trænede end mig"

(Ja, uden tvivl - men deres prioriteter er også anderledes end mine ... jeg føler mig sund, stærk og glad og det er noget som efter jeg har fået min søn er nok for mig) 


"Jeg har jo aldrig været tyk" 

(Jo - jeg har vejet for meget - 12 kg mere end jeg gør nu - og det er ikke min gravid-vægt jeg taler om, som garanteret var endnu højere)  


"Jeg havde jo heller ikke en svær graviditet" 

(Jo - jeg måtte stoppe med al træning i uge 21 pga mange bækkensmerter - jeg kunne ikke gå om morgenen uden at støtte mig til en væg, indtil jeg i løbet af en 15 minutters tid fik gang i kroppen .... og så var jeg i øvrigt mentalt mega presset, som du måske har læst på bloggen .... ) 


"Jeg har jo heller ingen problemer haft efter fødslen" 

(Jo - jeg har haft en bred diastase, som jeg langsomt men sikkert er blevet mindre (har dog stadig ca 4cm) og jeg kom ikke rigtig i gang med træning før Asker var 9 mdr og startede i dagpleje 🙆🏼 Hatten af for dem der har baby med i fitness! .... Jeg var ikke en af dem) 


"Jeg har jo altid været i god form"

(Nej - jeg begyndte først at dyrke min træning i hæren som ca 20-årig - indtil da var det svømning til jeg blev 14 og herefter et par år med håndbold - hvilket jeg i øvrigt var piv ringe til - og herefter lidt fodbold og små træning hist og her ... min primære træning var ølstafet og bordfodbold i gymnasietiden, som i øvrigt sluttede med et Wake up Call af en anden verden, da jeg startede i værnepligten som 18 årig og var en af de langsomste til den første coopertest vi lavede ... Mine resultater var for dårlige til at bestå kvindernes krav for udsendelse ..... Lige inden Afghanistan ca 1 år efter, gennemførte jeg den under mændenes krav)


.....


Wow, det var faktisk en mega dejlig proces lige at være igennem - altså at skrive nogle af mine mest brugte undskyldninger ned, for så lige at sweettalke mig selv lidt bagefter 😁😁😁 



Nu hvor jeg er i gang ... Så kan jeg jo lige så godt fortsætte lidt ..... 😁😇😍


For det at være pisse hamrende sej, tænker jeg i øvrigt rummer meget mere end at være i den form jeg gerne vil være i (du ved #sundhedermangeting / sejhedermangeting) ... såååååååå ......


- jeg er også sej fordi jeg nu lever af at være personlig træner, en drøm jeg har haft i mange år....


- jeg er også sej fordi jeg har fundet en god balance mellem arbejde, mig-tid og familietid


- jeg er også sej fordi jeg gør alt for at min søn har det godt


- jeg er også sej fordi jeg kan løse selv de sværeste Sudoku 

 

- jeg er også sej fordi jeg hele tiden prøver nye ting 


- jeg er også sej fordi .... hmmm..... jeg er ved at løbe tør, men sikker på der er mange flere grunde til at jeg er sej 😂😂😂 Ok, nu begynder det også at lyde lidt selv-fedt - beklager 🙈😇😁


.... Jeg tænker ofte at andre folk de tænker de ting om mig som jeg har skrevet ovenfor - og det er måske også rigtigt - men hvorfor f*nden skal jeg også selv tænke det??? 



.........


Hvorfor er du sej??? 


Prøv at skriv det ned - det var virkelig lækkert med lidt ros - også selvom det kom fra mig selv 😂😁❤️


Og hvis du ikke får det gjort, så kan du lige få lidt velfortjent ros af mig her:


DU ER SEJ FORDI DU GØR DIT BEDSTE ❣



Kommentarer

  1. Ja du er super sej... imponerende de to billeder der :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing