Ugens kostplan i billeder :-)

Om under en måned, er det for mit vedkommende tid til Maraton i København, og derfor har jeg besluttet mig for, at starte på en kostplan. 

Målet er på kort sigt, at blive klar til maraton, men på længere sigt er målet i høj grad også, at få nogle sundere vaner, som jeg kan fastholde efterfølgende. 

Formålet med at delene billederne med jer herinde er, at i forhåbentlig kan blive inspireret til nogle næringsrige måltider :-)

Jeg kører kostplan i 4 uger, men vil i de kommende 3 uger, lave et lille indlæg hver dag, med dagens kostplan mm. :-)

Dag 1 ☀



Dag 2 ☀



Dag 3 ☀



Dag 4 ☀



Dag 5 ☀



Dag 6 ☀



Dag 7 ☀


Jeg håber du har haft en dejlige uge, og nydt påsken.
Vh Sandra 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing