Er der noget du drømmer om?


Kender i det, hvor man inderst inde virkelig har lyst til noget, men at den praktiske udførsel af det, bare virker fuldstændig umulig?

Det er sådan ca. den følelse min blog og jeg har det med hinanden.

Der er så mange ting, som jeg gerne vil dele – ting som fx opskrifter, gode udendørs oplevelser, små hverdagsglimt – alt sammen noget, som jeg håber kan give inspiration til andre, som måske gerne vil spise lidt grønnere, være lidt mere ude i naturen, eller som måske er gået lidt død i de samme hverdagsrutiner dag efter dag… 

Men selvom det ligger mig meget på sinde, så har jeg virkelig svært ved at få prioriteret min tid i den retning… Og børn, mand, hus, madlavning, træning, afslapning, godnatlæsning, sofahygge, udeliv, rengøring, mobiltid, middagslure, veninder og meget mere, det vinder altså bare gang på gang.

Og altså – det er da svært at klage over, for jeg nyder jo alle de ting ( ! ) …
Men måske jeg ville nyde dem mere, hvis jeg ikke havde en lille uforløst drøm der altid lå og lurede i baghovedet om, at jeg måske kunne være med til, at inspirere andre til ovenstående.

Derfor giver jeg det nu et skud på ny, for jeg kan mærke, at det er noget, som betyder noget for mig… og jeg har simpelthen så mange gode opskrifter på lager, som jeg glæder mig til at dele med jer! :-p 

Indtil de kommer herind, så kan du finde dem på min Instagram: Sandras_Lykke

... En ny hverdag lurer i øvrigt også lige om hjørnet – for om 1 måned og 3 dage, der slutter min barsel – så måske tidspunktet for at skabe nye gode vaner, hvor bloggen er en fast del af dem, er helt perfekt! :-)

Er der noget du går og drømmer om, at gøre til en del af din hverdag?
Så kan du måske starte sammen med mig? :-)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing