I gang igen :)

Efter et par ugers stilhed facebook-siden (lykke - kost & motion) og her på bloggen, er jeg nu så småt i gang med at finde tiden og overskuddet til køkken-eksperimenter og skriverier frem igen. :-)

Der har været tryk på hverdagen, med praktik, træning, vejledninger og så selvfølgelig også et længe ventet maraton!

Nu er maraton veloverstået, med en kæmpe oplevelse i rygsækken, som jeg nok aldrig vil glemme! Hånd i hånd med min kæreste krydsede jeg målstregen, under tilråb fra mange tilskuere - det var fantastisk! 🏃 



Med maraton overstået, er der mere ro i sindet, og jeg glæder mig derfor til, at det forhåbentlig kommer til at munde ud i nogle gode råd, billeder, videoer og lign her på siden, bloggen og instagram!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing