Jamen jeg er jo slet ikke lige så sej ..

.. Som Henrik Duer, eller NOGEN af de andre, på den liste! :-o

Jeg fik mig noget af et chok, da jeg forleden åbnede min facebook-side "Lykke - kost & motion", og så at der var en besked med teksten:

Hej Sandra, Jeg vil bare lige give dig et heads up på, at http://lykke-kostogmotion.blogspot.dk er blandt Abilicas udvalgte 49 bedste danske blogs om kost og motion. 

Jeg måtte lige læse beskeden et par gange, før jeg fik klikket mig ind på linket over hele listen - som du forresten kan finde her: De 49 bedste danske blogs om kost og motion ... Jeg scrollede og jeg scrollede, forbi alverdens inspirerende blogs og kendte ansigter - Henrik Duer, Motion-Online, Michelle Kristensen, Fitnesspigen, Susan Milo og pludselig - et billede af mig selv! Min første reaktion var et overraskende højt fjantet grin, efterfulgt af en skæv grimasse der dækkede over; "jamen jeg er jo slet ikke lige så sej som Henrik Duer!!"

Og istedet for at tænke fandme ja, de har ret, så tænkte jeg straks;
Ej det kan ikke passe! Jeg er jo ikke engang en rigtig blogger. Mine madbilleder er jo ikke engang taget med spejlreflekskamera. Jeg er jo ikke engang særlig trænet længere. Jeg har jo ikke engang mere end 1500 følgere. Der er jo ikke engang nogen der læser det jeg skriver.

... Jeg er jo ikke engang noget særligt ... 

Ja, tænk engang så meget dårligt jeg kan tænke om mig selv, på baggrund af en kæmpe stor fantastisk og fuldstændig uventet besked, om at nogen synes at min blog fortjener en plads blandt de 49 bedste danske blogs om kost og motion?

Det har fået mig til at tænke tilbage, til dengang før jeg blev gravid - til dengang hvor jeg bloggede på livet løs, fordi jeg følte at det jeg sagde var værd at lytte på, og hvor jeg postede billeder på instagram af mig selv, uden at kassere de første 500 som jeg gør i dag, fordi jeg ikke synes de er insta-værdige. Dengang havde jeg med garanti følt, at min blog passede fremragende ind, blandt de 49 bedste danske blogs om kost og motion.

Okay, det klæder mig måske, at jeg er blevet lidt mere ydmyg. 
Og jeg har da også lært en masse af, at komme ud af min egen komfortzone, at komme ud at mærke hvor svært det kan være at ændre sin livsstil, og at komme ud og se, at livet er andet end pull ups og squats. Men jeg mangler lige at lære, at jeg er god nok, selvom jeg ikke længere har en six pack og en top tunet blog...

Min kæreste siger det hele tiden til mig, og min søn bekræfter mig med sine kram og kys... og sørme om ikke også, et stort navn som Abilica nu prøver at fortælle mig, at jeg er god nok som jeg er!

Så tak for sparket Abilica - det kom på et perfekt tidspunkt!
Jeg er måske ikke Henrik Duer, men jeg er mig selv, og jeg er god nok! :-)  

Og det samme er du <3 #Duerskønsomduer


Kommentarer

  1. Jeg læser det! Og jeg synes du er mindst lige så sej som alle de andre! ;)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing