Det var sku en god dag!

Projekt Nordic race og projekt Strandklar er så småt sat i gang, og overvejelserne omkring delmål og mål er så småt ved at forme sig, og bliver forhåbentlig sat på skrift i morgen.

I dag har træning og kost været uden så meget struktur, men når jeg ligger her og skriver, så tænker jeg: det her var sku en god dag! 

Morgenen startede ud med ren selvforkælelse, og udover at sove til kl 9 (som er forkælelse i sig selv), stod jeg op og lavede proteinpandekager, med hytteost og blåbær. Jeg siger dig, det var en succes! 


Hvis du har lyst til at prøve, kan du se opskriften her:
 
"" 
2 æg
1 dl havregryn 
1 scoop protein chokolade 
1 dl cheasy 0,1% fedt med fersken og blåbær 
1 tsk vaniljesukker 
De små pandekager steges i lidt ole på panden, og nydes med lækkert topping, feks som her. med lækker hytteost og blåbær 😍 
""

Efterfølgende var der træning med en flok medlemmer i FW, til en hård omgang HIT. Puha! De er bare for seje de tøser, som kommer på en højhellig søndag, i flere graders varme, og bare tonser derudaf, de inspirerer mig virkelig til selv at give den en skalle i min egen træning. Så det var jeg virkelig inspireret til i dag! 

Efter HIT kørte jeg derfor videre med egen træning. Jeg havde i dag fokus på pull ups og dips, da jeg har en formodning om, at der bliver en masse "træk sig op i tov, presse sig op over irsk bænk og generelt kravle over ting med armmullerne"- udfordringer til Nordic race. 

Så jeg kørte:
1500 m romaskine 
30 jumping bred pull ups med kvalitet og god pause

Efterfølgende med høj intensitet:
45 sek jumping chin ups 
45 sek dips 
45 sek dødløft 50 kg 
4 runder 

Det var en kort, men effektiv work out for mig :-) Men hele kroppen var heldigvis også banket godt igennem efter HIT.
 


Aftenen blev brugt med en rigtig god veninde... og hendes Weber grill. ❤

Jeg er flere gange stødt på diverse retter med squash, især når jeg lader mig inspirere på instagram. Jeg har også selv anvendt det som erstatning for pasta i bøde lasagne og spaghettiretter. Men her til aften besluttede vi os for at prøve noget nyt med den agurkelignende grøntsag. 

I aften stod den ikke som erstatning for noget, men skulle vise hvad den duede til, når den skulle stå alene. Og det klarede den dælme godt - Jjeg lyver ikke når jeg siger det var en kæmpe succes!! 😍

Derfor er du også nødt til at prøve dette: 

"
Skær tykke skiver af ca. 1-2 cm 
Pensl med olie og drys med groft salt
Grill dem i 3-5 minutter på hver side  
 
Ok, det her i sig selv smager lækkert. Men så prøv lige det her! 

Efter du har vendt dem, så læg en klat rød pesto på, og noget pukost, og lad dem stege færdigt. HAPS! 
"

Om aftenen nød vi en skål fuld jordbær, og sørme om jeg ikke også fik min første nogensinde nupo-bar! Det var med Mint-smag, og hold da op - sikke en fornøjelse. 

For Maximum pleasure skar jeg dem over i små hapsere, det var helt fantastisk. 


Aftenen sluttede vi af med en gåtur i skoven. Det er skønt at komme lidt væk fra tv og sofa, og snakken gik for alvor, så snart vi kom ud af døren. Desuden var jeg målløs over det gode vejr og den flotte aftensol ☀ 


Rent praktisk: 
Morgenvægt: 67,3
Træning: 55 min HIT, 30 min styrke, 13,7 km cykling, 4 km aftengåtur. 
Mad: God!  
Humør: Skide godt 


Sov godt ☺
Jeg håber du har haft en dejlig dag! 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing