Fitness julemanden har været på besøg!

Jeg har tidligere lavet et indslag med nogle af de ønsker der var på fødselsdags- og julegaveønskelisten i år, og jeg har åbenbart været en rigtig sød pige i år, for alle mine ønsker er blevet hørt! Wuhuuu!!!! :D  

Først og fremmest: 
Ny aeroloft 800 vest til mig! :D 
... Og jeg har været ude at løbe i den. Det var kanon. Havde en langærmet t-shirt indenunder, og en tætsiddende top stoppet ned i bukserne for ikke at få luft ind under trøjen. Der var ca 7 grader ude, og temperaturreguleringen var helt perfekt! 
Er sikker på jeg sagtens kan bruge vesten selvom det skulle blive nogen grader varmere, havde ingen problemer med at komme af med og ej heller at holde på varmen. Så glæder mig til at den bliver en fast del af løbeoutfittet i det nye år. 

Og så lige lidt lækkerier til fritid ;-)


Elsker mit Nike :D 


Håber også at i har fået nogle dejlige gaver og nydt julen i godt selskab! :-) 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing