Fra tanke til handling

Processen fra tanke til handling kan være lang, nogle gange flere år lang, og nogen gange er jeg ikke nået længere end blot tanken. Men hvorfor ikke?
Når man får en tanke er det jo ofte fordi man føler sig inspireret til noget, eller fordi man brænder for noget, og hvorfor så ikke gøre det? Ja ofte er der sikkert mange gode grunde, men andre gange bremser man sig selv i noget der kunne have været kanon. 

Hvis du ligesom jeg har oplevet at processen fra tanke til handling kan være lang, så kender du sikkert det destruktive tankemylder, som gør en selv til ens værste fjende når det kommer til personlig udvikling og nye udfordringer. Jeg har selv oplevet det på det sidste, inden jeg i dag fik lagt låg på mit "jantelov-jeg".

Tanken var Jeg har virkelig lyst til at starte en blog...
Processen varMen hvad skal den så handle om... Hvorfor skulle folk dog interessere sig for, hvad jeg har at sige... Hvad har jeg dog at byde på, som andre ikke allerede har gjort... Er der overhovedet nogen der gider at læse den... Har jeg mon tid til det...

Og jeg kunne blive ved.

Ja, negative tanker har jeg som regel nok af, men heldigvis er der ofte endnu flere positive, og det er derfor jeg i dag trykker "udgiv" på mit første indlæg her i min blog. :-)

Yes... Handling!


Men hvad kan du så forvente at finde her på bloggen?
Ja, udover mit dejlige online "s
elskab", så forventer jeg at lægge posts op omkring træning, kost, generelle råd omkring motivation og målsætning, samt generelle råd fra mine erfaringer som privatperson, personlig træner og kostvejleder.


Se desuden mere under emnet "om mig" og følg mig på Instagram: SandraMaLykke




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing