Kostplan og træningsvejledning

Så er det snart tid til at jeg starter 12 ugers intensiv træning op med to af mine kunder. For første gang skal jeg prøve at lave et fuldt kost og træningsprogram som de skal følge.. Og jeg glæder mig!
Faktisk glæder jeg mig som et lille barn, for jeg forventer at se gode resultater, og dem glæder jeg mig rigtig meget til at dele med jer.

Imens mine to kunder skal igennem deres kost-program, så har jeg tænkt mig at lave et kost-program der er tilpasset mig selv også. Og for at fejre mit første intensive trænings- og kostforløb, så har jeg tænkt at jeg hver søndag vil dele en af ugens dagkostplaner her på siden med dig.

Jeg håber at i får en dejlig nytårsdag og -aften i morgen. Jeg skal for første gang i mange år nyde aftenen med min skønne familie og en kæmpe stor hamburgerryg. Det ser jeg frem til!! :-)

Vi ses.
Og hey, Følg mig på Instagram for inspiration til træning, kost og meget mere: SandraMaLykke

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing