Status på en af mine kunder!

I dag har en af mine super seje kunder givet mig lov at dele hendes første statusbillede! :-)

Forløbet på billederne har ikke været særlig stringent, og det har primært bestået i små ændringer i dagligs motion- og kostvaner, hvor kunden selv har været herre over kost og motion. 

De primære ændringer bestod i generelle misforståelser omkring hvad der var sundt og ikke sundt. Kunden spiste f.eks. ofte mandler i stedet for slik, for at træffe det sunde valg. Men selvom mandler er sunde, og består af en masse gode fedtstoffer, er det væsentligt at huske at en kalorie dog stadig er en kalorie - og i 100g mandler, finder du altså intet mindre end 525 kcal.

Gennem råd og vejledning har min kunde været i stand til at træffe nogle sunde og fornuftige valg, og på trods af sammenlagt 5 ugers ferie til hhv. Thailand og USA, samt en lækker jul med alle dens fornøjeligheder, har hun opnået et rigtig flot resultat! Første billede er taget d. 18. oktober 2013 og sidste billede er taget d. 14. januar 2014.


Som jeg skrev i mit tidligere indlæg på bloggen om SMARTE mål, så er det vigtigt at man er 100% klar til at tage kampen om at nå målet, og pga. bl.a. ferie og jul har det ikke været muligt for min kunde at engagere sig med eks. kostplan før nu. Forløbet her har derfor været en overgangsfase til et 12 uger langt kost- og motionsprogram, som vi startede op d. 14. januar, hvor det sidste billede blev taget. 

Jeg glæder mig til at dele flere billeder fra dette spændende forløb!

Mvh Sandra

Husk du kan følge med på facebook på min side: Lykke - kost og motion 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing