Status på kunder

I søndags fik jeg gjort ugentlig status på mine tre nuværende kunder, og det betød helt klart også at søndag blev en god dag, for sikke en udvikling! 

To af mine kunder har jeg haft kontakt til i et stykke tid, de har dog kun været i et egentligt forløb i 6 uger ud af 12. 

Indtil videre de tilsammen tabt 10 kg, hvoraf 5,5 af dem er tabt på kostplan! Det svarer til ca 0,5kg ugentlig på de seks uger de har været i forløb. 

Når det er sagt, så har vægten jo aldrig været mit foretrukne måleredskab, da vægten, især i vægttabsforløb med integreret træningsindsats, ikke tager højde for tilvækst af muskelmasse! 

Det er da også derfor, at jeg altid vil anbefale at tage billeder som effektmål. 
Og her har den ene af disse to kunder givet mig lov at dele nogle af hendes billeder med jer! 

 

Jeg er meget imponeret over det resultat hun har opnået, og jeg er bare virkelig spændt på at se hvad de sidste 6 uger kan bringe! 

Udover at der hos dem begge er opnået et flot og jævnt vægttab, så er de blevet meget mere bevidste omkring sund livsstilsførelse. Der er både opnået en bredere forståelse for sund kost og portuonsanretning, og derudover er jævnlig motion blevet en fast del af ugens gang! 

Det er et stort mål for mig st mine kunder bliver klædt bedst muligt på til at fortsætte en sund livsstil efter endt forløb, og det er derfor et kæmpe succeskriterie at de allerede nu er blevet bevidste omkring netop dette. 


Udover det ovenstående forløb, er jeg også netop lige startet op med en ny kunde, som har imponeret mig helt vildt her i den første uge! 

I den første uge har hun nemlig holdt sig stramt til kostplanen og passet sin træning over al forventning. Det har da også givet pote, og allerede den første uge har hun tabt 2,15 kg! 

Som du kan se har der været stor aktivitet på vægten:


Jeg glæder mig til at følge hendes udvikling de kommende 5 uger. Målet er at opnå et vægttab på 10kg! Og målet er at vi allerede næsten uge skal nå hendes første del-mål, nemlig at komme under 3-cifret på vægtskalaen. 


Det er skønt at være en del af mine kunders fremgang! I kan også følge med her på bloggen, på instagram: SandraMaLykke eller på min facebookside: Lykke - kost & motion 

Mvh 
Sandra Lykke 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing