Grøntsagspasta

I et tidligere indlæg "Få din kur på ret køl" har jeg skrevet om kulhydrat og vægttab, og om hvordan man i stedet for eksempelvis spaghetti kan anvende kalorielette alternativer.

I dag har jeg så lavet min yndlings-pasta-erstatning .. Nemlig grøntsagspasta <3 Og så har jeg serveret den med en god klat hjemmelavet kødsovs oven på! Mmmh..


Du kan bruge lige de grøntsager du har lyst til i dette lækre pasta-alternativ. I dag har jeg brugt courgetter, gulerod, rød peber og champignon og så har jeg stegt dem et par minutter i min wok, så de stadig er dejlig sprøde.


I morgen skal jeg prøve at lave et bud på en lækker dessert uden alt for meget fedt og sukker, så glæder mig til at dele en forhåbentlig succes med jer :-)

Vi ses
Følg mig på Instagram: SandraMaLykke



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing