Kostplan - Sæt i gang!

Så er det i dag jeg er startet på kostplan, og efter jeg har skrevet det her oplæg skal jeg over at købe ind til uge 1. Her findes bl.a. spændende ting som: Laksefilet, bønner, kalkunbryst, hytteost, skyr, honningmelon, vindruer, mandler og meget andet lækkert!

.. For hvem er det lige der har sagt at en kostplan skal være kedelig? - I hvert fald ikke mig! :-)


Som jeg skrev i går aftes, så skulle dag 1 på kostplan startes ud med opstartsbilleder, og her kommer de så:
Jeg glæder mig til at se hvordan kroppen reagerer på velovervejet mad i 12 uger!
--------
Hvis du selv skal i gang med at omlægge kost, øge træningsmængden eller på anden vis skal i gang med noget hvor du forventer at din krop vil ændre sig, så synes jeg personligt at opstarts- og slutbilleder er en af de bedste måder at se en udvikling på.
Mange bruger badevægten som effektmål, men her er det jo vigtigt at huske at badevægten ikke fortæller noget om hvor meget fedt du har på kroppen, men blot fortæller dig hvad du vejer generelt. Og i tråd med det er det jo væsentligt at huske at muskler vejer mere end fedt!

Så frem med kameraet og skyd et par billeder. Så har du et rigtig godt mål for hvor du er nu og noget som du kan sammenligne bagefter du har været i gang med din transformation. Det er noget der motiverer!

Nå, så blev det vist shoppetid! (Ja, man kan da godt shoppe madvarer :-D ... )
God dag derude - Vi ses

Kommentarer

Populære indlæg fra denne blog

Så mange måltider skal du spise om dagen ...

2 skønne salater med spidskål

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing