Spidskålssalat - en lækker side-dish!!


Jeg ved godt det først er søndag jeg skal uploade min favorit-kostplans-dag, men den her lille del af dagens plan kan jeg altså ikke snyde jer for!
Dette har længe været mit yndlingstilbehør til et godt stykke kød - som i dag er laks :) 
 

Som min mor og jeg blev enige om, så ser den lidt bleg ud, men lad dig ikke snyde. Den her salat er altså bare skøn .. Synes jeg i hvert fald!... :D

-----------
 

Opskrift:
1 mellemstort spidskål
2-3 spsk creme fraiche eller A38
1,5 spsk hvidvinseddike
1 spsk olivenolie
1 tsk dijonsennep
1-1,5 tsk rød carry pasta

Snit spidskål i lange tynder strimler
Bland dressingen og hæld den over spidskålen
Rør sammen og nyd
Drys evt. tørristede sesamfrø og/eller æbler over den

Lad mig høre hvad du synes! :D

Kommentarer

  1. Den er super god, og faktisk endnu bedre dagen efter, når den lige har fået lov til at trække lidt ��

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej anonym
      Mmh jeg er meget enig <3 ... Er glad for du kan li' den!

      Og mange tak for kommentaren :-)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing