Snart tid til kostprogram

Så er skoleprojektet fra helvede afleveret, og jeg er klar til at begynde at etablere et liv igen. :-) Den sidste uge har ikke bestået af andet end projekt, træning og arbejde, men heldigvis er det ovre, og jeg er nu klar til at gå i gang med et mere interessant projekt, nemlig projekt KOSTPLAN! Wuhuu..... 

I dag har jeg netop sat to af mine kunder igang, og vi har lige taget opstartsbilleder. Planen er at de skal tabe minimum 10 kg på de næste 12 uger, så jeg glæder mig til at følge udviklingen og dele den med dig også. 

Jeg starter selv på kostplan i morgen tidlig.. :-)) 
Og så er det jo på søndag at jeg ligger min favorit-dag på kostplanen ud og deler den her på siden med dig. 

I morgen tager jeg opstartsbilleder, som jeg ligger ind, og så må vi se hvor langt jeg rykker de næste 12 uger :-o
Jeg er spændt! 


Følg med på bloggen og på instagram: SandraMaLykke

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Pulled chicken burger med Coleslaw

Pitabrød med fyld af spidskålssalat, grillspyd og tomatsalsa

Salat med rød spidskål og asiatisk dressing